Dem med IN Win – 5 trin til at få forbindelse

Min kaffe shop var at tilbyde en gratis kvart pund kaffe som en del af en fest. Som ledsager rakte mig en almindelig kaffe fra deres rede stak, spurgte jeg, hvis jeg kunne have koffeinfri. Han sagde, var der kun regelmæssig. Da jeg ikke er en nøjes med afvisning fra en underordnet, og da jeg kender Kelly, manager, fra mit daglige besøg, spurgte jeg hende, hvis jeg kunne have koffeinfri i stedet. Intet problem – hun gik til området bean målt nogle koffeinfri, jorden det til en kegle filter og smilede varmt som hun rakte den til mig.
Ligeledes blev jeg for nylig afvist mulighed for ved en uddannelse manager. Så jeg brugte min kontakter til netværk mig til division formand og vandt en meget stor rådgivning og uddannelseskontrakt med denne Fortune 50 selskab.
Se, det betaler sig at kende folk. Vi alle kender dette. Endnu, vi gør meget for at udvide vores indflydelsessfærer.
5 trin til at få “I”
1. overbevis dig selv at det er værd indsats.
Noget over $50.000 er godkendt af den øverste person. Uanset hvordan indflydelsesrige underordnede eller udvalgene, chefen siger, ja eller nej. Nogen har til at opdrage din besked eller intet vil ske. Det skal være dig. Noget under $50.000 kan påvirkes kraftigt af den højtstående person. Hvis du ikke tror mig spørge dig selv, “Hvad sker der hvis min konkurrent bliver der?” Gøre math.
2. Sæt din seværdigheder til toppen og du vil finde en måde at komme dertil.
Fokus – det er en del af dit job ansvar at komme til bestyreren i sidste ende ansvarlig for gevinst og tab. Lige som at give en pris, er en præsentation eller besvare en spec hvad der forventes af dig, så påvirker folket på toppen. Forsigtig: Må ikke ignorere underordnede eller udvalget. De skal være omfattet, men du kan ikke få fast der. Det er ligesom forlader en mand på base i baseball – du score ikke.
3. tror du hører der. Komme over enhver tvivl og du får der.
Tillid er dit største aktiv. Folk afhentning på det og opfatter du som troværdig. Underordnede ved, hvor budskabet har at gå. De er mere bange for at gå end dig. Hvis man føler sig i kontrol af jer, vil han/hun sidde på dig og din besked. Så sige op foran, “hvem er involveret og Hvornår vil jeg komme til at møde ham eller hende så jeg bedre kan forstå situationen fra alle perspektiver.” Naturligvis kan du lave en præsentation eller give en pris, hvis du ikke ved hvad godkenderen forventer af dine ting. Ret!!
Øve denne linje. Omprogrammere din tankegang. Du er en professionel og du fortjener at vide forventninger til den, der vil sige ja eller nej.
4. Brug de mennesker du kender til at få dig til C-Suite.
99% af alle senior exec sige de vil se nogen, hvis en person de stoler sætter det op. Du har brug for nogen i dit netværk troværdighed til at bevæge dig fremad. Det er OK at spørge mennesker du har forbundet med at opfylde deres chef. Du kan have en masse møde til til sidst komme til toppen, men det er opgaven. Men når du med chefen, hurtigt etablere din egen troværdighed.
Den sikker brand strategi er at holde diskussionen om exec spørgsmål og ønsker. Fortæl ham/hende i 15 ord eller mindre hvordan du blev så smart og hurtigt at flytte til at stille spørgsmål om sin situation, ønsker, forventninger mv. da de relaterer til din generiske tjenester. Fange alle hans/hendes følelser. Derefter sig “Baseret på hvad du har fortalt mig, vil jeg sammensætte oplysninger om hvordan jeg kan hjælpe dig med at få disse forventninger.” “Kan jeg komme tilbage næste uge, tilberedt med ekspertise og et plan?” Du har nu vist, du er sikker på professionel snarere end en omvandrende reklame.
5. udføre sine forventninger.
Vis personen, hvordan du kan levere sine ønsker bedre end alle andre alternativer. Det er ligegyldigt hvor godt du svarede spec, så længe du er opfyldt. Holde leveringsmængden fokuseret på exec og hans målesystem. Intet andet tæller. Hvis han vinder er han lykkelig. Hvis kun virksomheden vinder, er han ikke. Derefter, når du har udført binde dig selv og din virksomhed til at sejre. Han/hun er nødt til at knytte dig med denne lykke. Ellers undergivne få “IN” og du er tilbage på basen.
Konklusion
Det er det værd, så indsatsen vil afbetale. Det kræver fokus, så hold øje på hjem plade, som du rører baserne. Mener du hører på toppen, så pump dig selv og gå med attitude. Brug dit netværk, så kommer over idéen om, at du ikke kan bede om hjælp. Holde fokus på lederen, så stop underskrive du egen melodi. Han ved, hvem du er eller du ikke ville have fået i hans dør. Hvad du ikke ved er grunden til, at han lod dig. Så find og give den til ham. Hvis han vinder med dig, er du “.”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.